Thursday, August 13, 2009

H1N1



Businessman really know how to make money is everybody 's knowledge.
Walk in to any phamacy these few days, chances are you will be told " out of stock ".
Never mind of the acute shortage of mask , I think life is even more important. Trying all ways to get it if only you don't give up.
More importantly, don't keep the mask at home like me. This is mainly because still haven't get use of it.
In that case, why buy ?


6 comments:

cindyq said...

ohchek,

真的吗?比打枪还快的行动啊!幸好我又准备,以前防sars。要不要送一些给你?

A流感恐怖,台风也很可怕啊!

Yi Pian Yun said...

怎么不见你来我家坐?还是用笔名进去?

ohchek said...

cindy,

识事务者为俊杰,十个商人九个奸。

真得有心要送的话,我当然无任欢迎。不拿白不拿。

虽然货还未到手,跟你道声谢谢还是免不了。

ohchek said...

YPY
堂堂正正的部落客应该是光明的操作。不必躲在背后。

请相信这是必定要遵守的第一条规。不然的话,一切讲多也无用呢!

同意这一点点的意见吗?

Yi Pian Yun said...

当然同意,也许我写的太过婆妈了,引不起你的兴趣,哈!

美丽的蜕变 said...

欢迎你来我家作客。我找了很多有关H1N1的互联网,如果在家隔离的朋友,可通过我的blog得到资讯。你的mask,很有创意,那是如何做的呢?我真想向你拜师!